En klump i min mage....

Min söta dotter ringde nyss och berättade att hon och hennes pappa är på väg hit.
Hon skulle duscha och hämta kläder påslakan badhandukar toagrejer,för i morrn ska hon på kollo min lill snuppa.
Det känns som en klump i magen.Men jag hoppas att hon ska trivas och det var hennes pappa som ansökte om det så det är faktiskt hans ansvar nu om det inte funkar där.jag är så orolig att han inte ska hålla sig hemma bara under denna tid,phu ska man behöva tänka så?
jag vet att kollo var inget för mig jag längta hem till mamsen ;-)
visserligen är det bara 11 dar men ändå.Hon åker med sin allra bästis så det känns skönt man är ju alltid orolig som mamma.

Hon e ju inte van att sova borta förutom de v hon pendlar mellan mig o hennes pappa.
Älskar dig så oehört min lill tjej,du är så duktig och stor.

Måste fixa adresser till henne nu så hon kan skicka brev därifrån :-)

Hoppas bara allt går bra och att hon har skoj.
efter kollo ska jag ha henne 2 v minst får då ska vi till sthlm sedan till västkusten.

Dags att fortsätta här att leta fram kläder då ;-)
För de kommer väl snart!

Lotta

Det går säkert jättebra, man oroar sig ju oftast i onödan =) Men jag skulle oxå haft en klump i magen ska jag erkänna.

Men skulle hon inte trivas eller längta hem för mycket så hör de väl av sig ??

Då är det ju bara att hämta hem henne !!



Ha de så jättebra, Kram =)

Petra

Lotta:ja precis de ringer med all säkerhet,hon kände ngr fler som var där nu så det blir säker skoj.Ha en bra söndag här regnar det:-(

Kristin

Förstår att det känns jobbigt men hon kommer säkert ha det super skoj med sin bästis! Har du lust att hitta på något i veckan? Kram

Petra

Kristin:ja det känns så konstigt att skicka iväg henne till människor man inte känner men hon kommer säkert ha kul med sina kompisar,visst kan vi det men tis kväll flyger vi ner till sthlm igen så gärna innan he he kram på er.

Anna

Usch förstår din lilla klump i magen.... Men jag tror att hon kommer ha det jätte bra. Dessutom har hon ju sin bästis med sig och då går det nog mycket bättre.

Stor kram

Petra

Anna:Ja det är första gången hon åker på ngt sådant så det känns konstigt men som alla säger hon får det nog jätte kul o en massa bus kram