Fikadejt och Realisation.



I dag hade vi en fika dejt med Kristin o Nova,alltid lika kul att träffa er :-)
Tack vare Kristin så fick jag reda på att polarn och pyret hade rea,vilken tur för jag letade ef lite kläder till Engla i går i sthlm på po.p men köpte inget.så nu bidde det av ;-)

På återseende
Anna

Hittade ni något? Det jag skulle ha var ju självklart slut men det var för att jag kom på eftermiddagen efter jobbet :( Självklart gick jag ju inte tomhänt ur affären ändå :)

Ni verkar ha haft det bra på er lilla tripp i Stockholm! Kul!

Hoppas att dagen har varit bra för er idag!

Kram kram

Linda

hahahaha smart och glömma att handla då:P



Nu har jag varit iväg och hunnit ätit också. Nu sitter jag här med en kopp te och en kaka

VintageRetroPrinsessa

men hallå är ni hemma

tänkte sms er i dag fråga om ni ville fika med mig hiii hiii

ensam på stan vet du

vd shoppade du



kram

Petra

Jessica:men åh så det kan gå;-) shoppade bara en mössa o trosor måste in i morgon oxå. kram