Fler av dig!


Denna söta klisterdekor till laptoppen  får mig att tänka på en speciell person.
Hon får mig alltid på sånt strålande bra humör,hennes positiva energi smittar verkligen av sig.
Hon har många strängar på sin lyra.
En snäll och omtänksam medmänniska :-)
Det borde finnas fler av du .-)
Du har sån ork och är ett riktigt energiknippe till människa.
Hon är en mamma till en liten Bambi baby.

Du är en vän i nöd Jessica.
En som lyssnar på en massa drabbel.

Kram Petra

VintageRetroPrinsessa

Åhhhh men du är ju finast du ;)

Åhh rörd till max.

Fick tom kopiera och lägga in i min blogg hihihiih ;)

Kom nästan nyss in gick ut med en kompis då jag kom hem sen handla apoteket affären och glassbilen ;)

sen ut med hundarna och nu packat upp allt.

ska ladda ur kameran sen :0)



ha det finast

vi ses nog i morgon :0)

Petra

ja tänkte på däj ja ;-)

glassbilen men gud så gott den verkar glömt min adress ;-)kram ses i kväll säkert.