Hemma igen

Pastel Petit Fours Mini Cakes at Cupcake Fun


Nu är vi hemma igen!
I morgon ska vi hämta hem Alexandra från kollo :-) en glad tjej som har busat av sig!

Har sprungit på stan idag i blåsten.Letar ef ny bilbarnstol en akta gracco ska det bli denna gång ska leta på nätet om barnens hus har billigare än babyproffsen ;-)
Har hunnit med att köpa presenter till B som fyller år på fredag!

Engla ligger vagnen o tar igen sig men vaknar nog snart så jag ska skynda på här hemma med tvätt .Sen kan jag inte gå ut förrän jag fått tillbaka min dörrnyckel,vi hade ju barnvakt till Timpa he he när vi var i sthlm.

Måste ut igen o köpa mat innan B kommer hem han är i sthlm men flyger upp i kväll.

Har en massa tvätt o mer blir det i morgon då Alex kommer.Måste ju få undan här innan vi åker igen ja för vi ska ju till västkusten på lördag tjihoo vad vi ränner i denna familj va?? men nu e det semester som gäller :-)

På återseende
Nathalia

Välkommen hem!

Hoppas ni har haft det bra i storstaden?

Hur länge ska ni vara på västkusten?

Kram/N

Petra

Hallo!vi åker på lördag vet intemen 2v e vi borta ska till götet o sthlm oxå.

Nathalia

Ring mig. När du kommer till stockholm.

Trevlig semester.