Love Love Love you

Love Letter - Backgrounds - CreateBlog


Idag den 27/6 blir min älskling ett år äldre ;-)
4 år tillsammans med dig har och är underbart.

Älskar dig!
Tiden tillsammans med dig är den finaste och bästa
Jag tar ingenting för givet,vill alltid leva tillsammans med dig.
Låt tiden stanna här och nu vill alltid vara med dig.
Kärleken växte och blev ännu starkare när vi väntade vårat gemensamma kärleksbarn
Du betyder så mkt för mig
Är så glad att du finns hos mig
När jag tänker tillbaka för 4 år sedan så trodde jag aldrig i mitt liv att det skulle bli just vi två
jag hade ju redan 2 barn och  ett turbulent liv .-)
Men envist nog så släppte du mig inte i första taget
även om jag var svårflörtad.

Älskar dig högre än himmlen älskling!

Du och mina barn är det bästa som hänt mig.

Love you forever

puuuuus
VintageRetroPrinsessa

Nä vad fint skrivet

kärleken när den är som bäst säg ;)



ha det finst mvh J

Petra

Jessica:ja precis ;-) kram