Måndag morgon.



Ny mobil igen:-) Engla dregglade sönder den förra så det blev att B kom hem med en ny förra v,snällt va?alltså av B hehe.
Men han måste ju kunna nå mig då han åkte till sthlm på konferens igår.

Har nyss lämnat Alexandra nere på busstation härligt med en morgon promenad.
Om en tim kommer Annelie med sin dotter vi ska ner o fika på stan och möta upp Johanna med sin son.

Har sovit halvrisigt i natt Alexandra passade på att lägga sig brevid mig i dubbelsängen i går kväll,Engla vakna nggr ggr men somna om ef amning.
Galet varmt ute redan,ser ut att bli en varm dag idag oxå!

Nu ska jag fixa till mig o byta kläder o sminka mig om ja hinner.



 Min nya picknick korg visst e den läcker?B vägra att bära den i lördags förstår inte varför???
VintageRetroPrinsessa

Vilken snygg picknick korg du har hittat då

hur snygg som helst jue ;).



Älskar turkost hoppas att ni får en fin dag soligt men det blåser jue :S

Tess

supersnygg korg!!

Petra

Jessica:ja visst e den hehe förstår mig inte på killar kram.



Tess:Tack :-)

Anna

Vilken fin korg! Jag känner igen det där med att inte vilja bära...ha ha! Jag har en rosa frysväska som G gärna inte bär på :)

Hoppas ni har en bra dag!

Kram

Kristin

Fin prsent du fick! Ska vi försöka ta oss ut på en promenad i veckan? Kram

Petra

Anna:Tack då e jag inte ensam ang picknick korgar o rosa kylväskor hihi.Ha en bra kväll kram.



Kristin:Ja den va precis vad som behövdes;-)promenera javisst gärna :-)men inte fredag bara kram

Kristin

Ska vi gå en sväng på onsdag? Om dom somnar kan vi ju sätta oss i hamnen och sola lite sen :) Ska vi ses på torget kl 12.15?

Petra

Du kan inte på torsdag???Det är avslutning på onsd o har lite att fixa o alex kommer hem hit o duschar för hon e hos sin pappa :-)el i morrn??kram

Nathalia

Snygg mobil. Behöver själv handla en ny snart.

Kristin

Torsdag går bra det med. Passar 12.15? Kram