Englas 6 månadersdag

 

Hello kitty jackan fick Engla på sin 6 mån-dag av mig,
den fina röda bodyn fick hon av Kristin&Nova.

 

En liten kaka jag baka,   
Engla fick nöja sig med ett smörgåsrån.
VintageRetroPrinsessa

hihiihihi ska kika på den jackan på Hm va ?
hahah mamma berättade att dom
hade en snygg där ;)
hur mycket
kostade den ?
ska in till stan torsdag i gen ;)

kram

VintageRetroPrinsessa

hihiihihi ska kika på den jackan på Hm va ?
hahah mamma berättade att dom
hade en snygg där ;)
hur mycket
kostade den ?
ska in till stan torsdag i gen ;)

kram

petra

Jessica:Trot el ej den kostade 49:- en kampanj de har nu på H&M kram

Kristin

Men vilken fin kaka du bakat åt henne :) Kram

VintageRetroPrinsessa

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kostade den bara så
lite ????

Fanns det många kvar ??????
Åhhh jag som vill ha vi sk ju inte ens in förens torsdag då är dom väl slut :(
Ghaaaaaaaaaaa i värste fall kanske du kan köpa en till oss så får
jag ge dig pengar torsdag hahahhha ;)

ha det finast kram

petra

Kristin:Tack haha ja hon kunde ju inte äta den men vi åt för henne hehe.

Jesssica:OK vilken strl?ska du ha jag kan titta imorgon?

VintageRetroPrinsessa

Petra : Finns det 74
?

Helst vill jag ha en 74.
ska jag in sen på torsdag då kanske vi kan mötas om den fanns så kan jag ge dig 50 kr ?
är så rädd att jag ej hinner köpa den annars hahhahahaha ;)

VintageRetroPrinsessa

eller vilken storlek tog du =?
kanske man ska både ta en 68 och 74 ?

kram

petra

JESSICA:Jag tog en 74 till Engla,jag kollar i morgon om de finns kvar för samma pris.

VintageRetroPrinsessa

Petra : Tummen upp.
Finns 74 snappa åt den direkt.
eller 68
finns båda kan du köpa båda
säg till om du vill ha pengarna i förväg eller om det är ok att jag ger dig på torsdag om vi kan hinnas ses innan jag ska göra mina naglar hahaha ;)

Kraaaam