Fredags-kväll hos oss

image130image131


Hej denna Fredag! tyvärr han vi inte med att skriva ngr inlägg igår tror inte jag gjorde annat än att byta baj-bjöjor!

Lillan har känslig mage verkar det som.

Idag har vi ätit potatis och majs nja Engla är väl inte så jätte intresserad av maten.
På tal om mat så har vi pizzan som väntar på oss i ugnen,dags att skynda maten kallar.

På återseeende

Camilla

Svar: Precis så tänker jag också. =) Så nu har jag nog helt bestämt mig på lugg. =) Funderar lite på hur jag ska göra med resten av håret. =)

Hoppas att ni får en mysig fredagkväll.
*kram kram*

VintageRetroPrinsessa

söta ni är.
Hppas att Engla varit bättre i magen i dag ha en fin fredag kväll.

petra

Camilla:spännande då får vi se hur det blev på måndag då?kram

Jessica:Känslig mage:=(
inge kul jag helammar ju fortfarande men vill ge flaska nu,hon gillar det icke.kram