Jag vill åka på SPA.

image123
image124

Inatt sov Engla inte mkt krångla och skulle äta flera ggr.Vi la oss strax ef tolv och blev väckt minst 4 ggr innan kl ringde 07.00.grrrrr trött e jag!Ändå var hon vaken mestadels av dagen igår så jag trodde hon skulle sova bra.Nu ligger hon o tar en powernap på soffan.Jag bloggar o dricker en STOR kopp te.

Vore inte fel att få åka på Spa nu guuud va skönt bli ompysslad el en utlandsresa.
Alexandra fick sig en spa kväll av mig här hemma häromdagen,tändna ljus o massage ef bad :=)
Hon blev upphämtad av sin snälla farbror i morse igen Tack Tack Tack säger jag.B är i huvudstaden kommer hem ikväll,de ska bli skönt men samtidigt skönt att få längta.
Ska bli kul att se när Alex pappa kommer hem han sitter fast i bangkok men oss går det ingen nöd på hehe jag e glad så länge jag få ha min lilla tweenie här hemma.

kram på er!
VintageRetroPrinsessa

Vilka mysiga fina bilder.

ha det finast

petra

Jessica: ja vi får nöja oss med hemma Spa ett tag till :=)

Lina

*halkar in och säger HEJ * Trevlig blogg du har :)