Livet På En Räckmacka ...

image235


Jag måste vara världens klantigaste när jag är trött,Gick först till apoteket och hämta ut mer salvor till mina eksem som aldrig försvinner.Handla mat på ica hade en trött gnällig Engla på axeln, ville inte sitta i vagn.Vi snurra runt i matbutiken ngr varv innan jag kom på vad vi skulle ha till middag.Sen kom vi fram till den stora glassboxen måste ju ha glass för jag e sååå trött och blir så godis sugen då,såg bara glassen framför mina ögon helt plötsligt välter jag omkull ett berg av kartonger med anton berg godisar hmm inte så smart med en Engla på axeln o glasspaket i famnen och börja plocka upp godis som låg över halva butiken,En gammal dam plockade upp efter mig gud så pinsamt men jag lovar att jag Tackade henne:-)

Varför blir man så klantig när man e trött?
Försten jag kan lova att det är inte första gången detta händer mig....

Nä nu blir det räckmacka behöver energi.

puss Petra

VintageRetroPrinsessa

hahahah låter ju som jag fast jag rev ner stövlar på lindex med bilbarnstolen ;)
Inte lätt alla ggr vara mamma ;).

Hoppas att tröttheten frsvinner du får dricka massa kaffe ;).

smarrig macka älskar räkor.

ha en fin kväll.

petra

Jessica:Det går bra faktiskt man klarar tröttheten bättre än man tror hehe.kram