Min sötis Engla.

image227image228

Har kommit hem från en promenad det blåste lite kallt inte alls så skönt saknade en mössa.Ikväll får ja äta middag ensam:-( Thimmy ska till en kompis som fyller 18 år,men kommer ikväll för jag vägrar att sova ensam hemma hehe jag har ju lilla Engla men ändå;-)Snygg i håret blev Thimmy oxå jag följde med in och bokade tid till moi oxå klipp+slingor nästa lördag då kan kärleken gå ut och promenera med Engla.
Svängde förbi Indiska köpte nya fina vita gardiner till kök,så nu ska vi städa köket Engla vilar på soffan,vaknade tidigt imorse,själv vaknade jag 3 inatt kunde inte somna om(varmt)
Nu ska cecilia o Thimmy gå ut så det blir lugnt här hemma :-)

På återseende
VintageRetroPrinsessa

Supersnygg dress på en vacker tjej.
Lindex ?
Hoppas att du får en fin dag ska skriva på översta inlägget med.
Kram till dig Petra

petra

JESSICA:Nope Kapp Ahl köpte den förra v.kram P

Anna

Hon är så enormt söt er lilla Engla!

petra

Anna:Tack Tack;-)