Solsken

image233image234Solsken denna torsdag morgon,somnade ovanligt sent i natt satt uppe halva natten och vänta in min store son halv 3 kom han hem;-)då somnade jag lugnt sedan.Är man tonårsmamma så är man!Ska ta våran dagliga promenad när Engla har vaknat hon ligger på soffan här och tar igen sig.Härligt med denna underbara Sol.
Ida

ja hoppas vädret håller i sig nu :)

Ida

ja verkligen, tack detsamma =)

VintageRetroPrinsessa

Hoppas att ni alla får en fin dag.
Värst vad sent du somna då ligger jag i lä vi somna vid halv två ;).

Nu ska jag gära mig i ordning och fixxa ska in till stan med Bambi och en kompis ;)

ha det finast mvh Jessica / Bambi

Helena

Åh, vilka sötnosar!

petra

Jessica:JO jag e zombi i dag nästan men engla har inte velat sova ngt först nu;-)kram

Helena:Tack:-)