Tisdag

image158

Engla har vaknat flera ggr i natt tror vi sov dåligt allihopa.
Gick till Bvc imorse och vägde hjärtat, nu väger hon 7.920g och 68 lång.Tog upp med bvc sköterskan ang tillägg hon tyckte att jag gott kunde fortsätta att amma men ge smakportioner.Det behövs inge tillägg el välling ännu och ef som Engla e lite känslig i magen så blir det bara stressigt att tvinga i henne flaska.Jag får väl lita på det då:=)

träffade Kristin på bvc lite svårt var det att hitta bland de nya lokalerna men fräscht var det, nya fina leksaker i väntrum.Fick en ny tid om en mån.

Sen strosa vi runt på stan lite Engla passa på att sova i vagn jag handla mat sen tog vi en sväng på lindex hitta en fin dress till engla där.Funderar på att ta kort på PO.P imorgon på Engla.

KRAM I VINTERVÄDRET
VintageRetroPrinsessa

ha ha ha duu vet du jag har ugglan jag med exxakt så där
på den sidan på vagnen skumt ;)

ha ha ha ha det finast ;)

petra

Jessica:SPOOKY :-)

Kristin

Petra: Vi ska också ta kort på pop imorgon. Du måste visa vad du köpte på Lindex, nyfiken :) Kram

Anonym

Hur gammal? Varför denna stress med ersättning och smakisar?
varför inte se till bebbens bästa och vänta tills hon är redo?

petra

Anonym:Hon är 6 mån nu och jag trodde att det var dags med lite mer än bara bröstmjölk,men hon går upp i vikt och verkar vara nöjd så vi väntar med välling.

Anonym

Härligt! Mys att amma, både närhet och näring!

petra

Anonym:Ja det är mysigt att amma och det bästa för babyn:-)