Våran Dag!

image120Idag tog vi oss en tidig promenix,ef att farbror Jörgen hämta upp Alex gjorde vi oss klara och gick ut.Skönt att vara ute i tid ingen stress.Jörgen skulle köra hem Alexandra ef skolan oxå guud så skönt.Igår berättade Thimmy att han set hans "halvbror" på bildagboken de har inte träffats sedan Thimmy var 7 år(alltså 10 år sedan)måste kännts som en chock,tycker så synd om honom,hans pappa har valt att inte ha ngn kontakt med Thimmy hur faan kan man svika sina egna barn?Man kan ju inte må bra av det?Jag hoppas innerligt att Thimmy tar kontakt med sin halvbror dessutom var det väldigt lika varann.De skiljer ju bara två år mellan dem de kan ju ha hur kul som helst!Jag hoppas på det bästa och att Thimmy aldrig mer ska behöva bli sviken från den familjen.Han kan ju åtminstone få ha kontakt med sin "lillebror" så många funderingar han har och har haft.
Jag ringde pappans flickvänn på hennes salong,(för de har inte ett nr som inte e hemligt)och försökte få ngn kontakt för ca 2 år sedan men hon sa till mig rakt upp i ansiktet att han vill inte ha kontakt,de enda jag ville förmedla var att Thimmy skulle genomgå en STOR operation i Umeå med en del risker hans operation tog 8 tim(scolios op)jag fanns ensam vid hans sida,vi bodde på umeå universitets sjkh i 12dar.Min lille pojke kunde inte ens gå det blev som på nytt.Men han var duktig och fick bra hjälp av sjukgymn dessutom blev han 3cm längre på en dag hihi,och ett titanrör som går längs hela ryggrad med ett gäng skruvar som ska sitta hela livet!Det var nog värsta dan i mitt liv så ensam man kände sig Bara jag fanns där förhonom han vakna på nätterna hade ont kunde inte röra sig,Första natten ef op låg vi på intensiven slangar precis överallt jag sov inte en blund jag som inte är van vid sjukhus kan säga att det blev jag fort nu.Men allt gick bra det är huvudsaken och Thimmy är som vilken 17 åring som helst bara att han har ett gäng ärr på ryggen ser ut som ett blixtlås och det kan ju vara bara vara coolt att ha i hans ålder,Han e jue tonårskille:=)

Ta vara på tiden med era barn för den kommer aldrig tillbaks!
VintageRetroPrinsessa

Vilket fint inlägg du skrivit om dig och din son. Verkligen.
Vissste inte att han hade fått genomgå en sån operation, :(
Ha det finast

Kram J

petra

Jessica:Tack så mkt kram o ha det finast själv.

Angelica

Hej gumman..
Jag har ju äntligen börjat läsa din blogg, och då är det ju på tiden att lämna kommentarer också!

Du har i alla fall skrivit ett jättefint inlägg.

Tycker att du har gjort det förbannat bra och det gör du fortfarande. Det var hans förlust!!

Hoppas du själv förstår hur stark du är.
En guld stjärna till dig, söta du.

För övrigt så gillar jag din blogg och alla bilder!

Sköt om dig! Kramar/ Angelica

Petra

Angelica:så kul att du säger det haha hoppas du mår bättre.Ja han va och är ett SVIN.