Älskling

image505



Älsklingen....Våran vilda bebis inte still en sekund längre.
Inatt blev jag väckt bara 7 ggr hallå ja kommer dö av trötthet snart,men ändå när kl va 4 i morse va ja pigg satt o fundera lite medans Engla amma(konstigt)man e väl rubbad hehe.Kroppen blir så van att det går väl inte att sova om ja skulle få göra det,jag vilar inte ens på dagarna,

       
Anna

Vilken liten sötnos!
Ja kroppen är bra lustig ibland. Att du orkar för du har ju lite mer som din energi ska räcka till...fast måste man så..Oftast är det ju så att håller man igång och inte känner efter så går det bättre. Jag e imponerad! :)
Ha en bra dag!
Kram

Petra

Ja ibland e man på gränsen att bli galen hehe..men Engla tar ingen napp så jag tror det är mkt snuttbehov för hon verkar inte hungrig direkt och välling tar hon inte alls :-(
kram

Linda

haha va söööt=)

Anonym

det är väl för väl att kvinnokroppen är så annpassningsbar som den är :)
Själv har jag 7 ungar och har inte sovit en hel natt på snart 18 år (Gäsp,gäsp)..
trevlig sida du har för övrigt :)
Kika gärna in på min när du har tid eller lust :)

ha det bäst!!