coolingen i läderpaj...

image438

Min finaste son Thimmy tott....17 bast o larvigt lat.

- mamma kan jag få pengar.
-mamma när är maten klar
-mat mat mat.....när fan e den klar vilken tid det tar och vilket liv det är här hemma(bebis skriker)
-väck inte mig imorgon jag har sovmorgon (eller hur)??
-var tysta jag sover

Hehe ja listan kan göras lång
Men jag älskar ändå honom min lilla stora son,han har fina stunder han med som alla andra han är ju bara en tonåring hmm det är ju männskligt det med eller?med hormoner och allt

Härom dagen var han så gullig då hängde han med mig och Engla o käka lunch på UH man får ju inte glömma bort Thimmy boy bara för att han e så stor och störst.
Ibland har vi hur kul som helst o skrattar åt samma saker ja det skiljer ju faktiskt bara 19 år mellan oss.

Han är världen charmis och snäll m brudarna....

En snäll storebror med andra ord och en fin son.
Linda

haha nej dom sakerna är det inte heller:P

Elin

hahaha, roligt inlägg.

ja, boken är otroligt bra,
men det är så man mår dåligt när man läser det :(
hon är så vacker ja.

tack för kommentaren,
ha en trevlig fredag!

VintageRetroPrinsessa

Näää vilket fint inlägg
Fin hanvar i skinnpajen :0)

Kram

Petra

Linda:jag väntar med stora ögon :-)
Elin:ja man mår inte så bra när man läser den men ändå ett bra slut på den man blir så förbannad på myndigheter i detta land när det gäller skyddstillsyn.Ha en trevlig fredags kväll.

Jessica:visst e han stört cool;-)

Lotta

Vilken stilig grabb du har !
Han är nog som de flesta tonåringarna är, skulle jag tro ! Den tiden jag spenderade hemma i den åldern var när jag sov, man hade ju så mycket annat "viktigare" för sig annars ju !
Ha de så jätte-bra =)

Petra

Lotta: Tackar för det!haha ja typiskt tonåren sov mkt och länge:-)

emily

söta!
hehe jaa, jag kikade på dem igår.. Lite stora för att de skulle kännas okej, haha, kändes mest konstgi att se sig själv så. Sen låg de ju broschyrer med andra bilder o så.. :)

Petra

emily:bara coolt ju såg att de hade en stor bild på åhlens;-)

VintageRetroPrinsessa

Hoo hoo hoo hoppas att det gick bra
med sittdelen i dag :0)
spännande om inte annnat ;)

emily

hihi jaa ja ska försöka känna mig stolt :) jag vet faktiskt inte.. jag vet att de märket ska komma på fler åhléns iaf men jag vet inte om de är just den här veckan..
kram

Petra

Jessica:bilder kommer snart;-)

emily:känn dig stolt jag ska hålla utkik i vår lilla stad jo vi har faktiskt en åhlens hihi kram