Ensam hemma del 2

image538

B åkte till sthlm tidigt i morse men flyger upp i morgon kväll igen.
Saknar honom så mkt.

Har precis ammat Engla igen la henne för ca en tim sedan i våran säng men hon har redan hunnit vakna 2 ggr och ammat ,första gången jag kom in i sovrummet hade hon satt sig upp opps här går det undan.Nya framsteg hela tiden.

Har hunnit dammsuga torka lite golv känns så skönt när man får göra lite nytta.

Hoppas hoppas solen kommer imorgon man blir på sånt strålande humör då;-)

Alexandra ringde mig ikväll,vad jag saknar henne min lill gumma hon ska på sommar kollo i sommar 9 dar hjälp hur ska detta gå hehe Det var en kompis till henne som föreslog detta och Alex  ville haka på.
Hennes pappa har fixat allt med ansökan o allt ska bli spännande att se vad det är i morgon då jag får ta del av papprerna.
Jag minns att kollo var en pina jag längtade bara hem till morsan.
Hoppas Alex kommer att trivas men det känns som hon e så liten 7 år ju bara och 9 nätter,hon har ju inte sovit borta förut.
Min lilla stora tjej som snart har sommar-lov :-)

Nu ska jag ringa till B och kolla läget om han har det lugnt o skönt eller om han jobbar.

Kram Petra
Linda

Har varit lite sugen på att testa dom där dryckerna men 20:- för en sådan lite flaska tycktejag var lite dyrt. Kan ju göra egen smoothie lika gärna då haha. God natt

Petra

Linda:jo jag vet mkt dåligt pris,sen e det godare att göra egen och dubbelt så mer blir det :-)

Kristin

Hoppas du hann få lite egentid så du hann få i dig chokladen och läsa tidningen! Oftast hinner man ju äta upp godiset men tidningen hinner man aldrig läsa så mycket i :) Hoppas ni får en bra torsdag, kram!

Petra

kristin:haha chokladen slank ner och egentid hanns oxå med så skönt att få sitta en stund för sig själv kram

Kristin

Petra: Vad bra!! Ledsen att jag fick boka av så sent inpå morgondagen men jag hoppas att ni kan komma på måndag istället? Kram

VintageRetroPrinsessa

Den smootien e ju så djöäkla god älskar den ;)



ha det finast mvh J

Petra

Kristin:javisst vi ses på måndag istället kram



Jessica:ja den e god men dyr.kram