Ensam Hemma

Helt slut som människa är jag.
B är på konferens i skärgården skulle behöva han här hemma för nu e jag helt slut Lill-hjärtat vill inte sova och jag har inte fått sova på flera veckor nu ammar 6-8 ggr per natt då lägger vi oss ef 23.00

Nä jag ska börja sova middag m Engla de få ggr hon sover sina 20 min.
Annars blir jag en grinkärring grrrrrrr.
Hemmet får städas en annan gång i framtiden.

Nu väntar Engla på min uppmärksamhet och Thimmy behöver pengar för att kunna gå till mc donalds å handla MAT till oss för den jag lagade nyss smaka skit på ren svenska jag har tappat min energi :-(


VintageRetroPrinsessa

Älskade lilla vän.
åhh såna dagar vill man ej uppleva som mamma / människa.

skickar massa karamar och kärlek till er.
Tur att
Thimmy gick ner köpte mat
Mat är viktigt då man ammar så mycket,

Bambi ammas ca 1.2 ggr per natt
nu,

kraaaaaaaaaaaam

Linda

Tack=) det blir ingen värsting klippning utan toppar och snedlugg=)

Lotta

Kommer ihåg när Theo var bebis han låg o snuttade hela nätterna kändes det som. Han använde inte napp o då blir det kanske värre!
Men som du vet så är de snart stora o då saknar man snutte-tiden oxå =)
Ha de så gott =)

Kristin

Hoppas det känns bättre idag! Tänkte höra om du och Engla vill komma och hälsa på oss på fredag? Kram

Petra

Tusen Tack för alla kommentarer alla har vi jobbiga dagar ibland;-) även jag hihi men nu e vi på rätt spår igen kram Petra