God Morgon Torsdag



Tog en morgonpromenad ner till busstation med Alexandra gissa om det var varmt?? jag svettas.
Ska kasta imig lite frukost ska iväg på ett möte kl 10.00 så det är dags att stressa vidare här så vi inte kommer sent som alltid hehe.



Fint det blir när Engla får äta själv va?haha ja det ska börjas i tid.

På återseende denna vackra torsdag
Kristin

Haha, vad duktig hon är :) Härligt att det är varmt, äntligen! Kram

VintageRetroPrinsessa

kladdmaja ;)

men dom säger ju att det är bra at barnen själva får utforska maten med händer och mun.





Ha det finast

Petra

Kristin:haha ja hon äter m hela ansiktet.Det är soligt o varmt kram.



Jessica: Ja hon e en kladdis men bvc tyckte ju hon skulle få äta själv hehe men kladdigt värre ;-)

Kram i solen

Anna

Kladdigt och härligt :)

Ha en bra torsdag i solen

Kram

Jessica Anshagen

Hehe vilka söta bilder :)



Hoppas du får en jättebra torsdag!

Petra

Anna:ja mkt kladd här ;-)kram

Jessica Anshagen:Tack en riktig kladdfia ha en bra Kväll!

Jessica Anshagen

Tack så jättemycket :)

Linda

Ja han tyckte att det var superspännande=)

Lotta

Åh så mysigt o vad glad o nöjd hon ser ut =)

Kul att höra att det är fler som har svårt med att passa tider: Jag försöker verkligen ibland. Men när vi väl är på väg att åka är det alltid nån som kommar på att de glömt nåt. Jag är nästan alltid 5-10 min sen till jobbet. Ska ju lämna på dagis oxå det tar ju ibland en stund. Tur att jag har så förstående arbetskamrater =)

Här har det varit underbart soligt hela dagen, o de ska väl hålla i sig.Jag är ledig i helgen Lyckos mig =)

Ha de så jättegott !!

Lotta

Åh så mysigt o vad glad o nöjd hon ser ut =)

Kul att höra att det är fler som har svårt med att passa tider: Jag försöker verkligen ibland. Men när vi väl är på väg att åka är det alltid nån som kommar på att de glömt nåt. Jag är nästan alltid 5-10 min sen till jobbet. Ska ju lämna på dagis oxå det tar ju ibland en stund. Tur att jag har så förstående arbetskamrater =)

Här har det varit underbart soligt hela dagen, o de ska väl hålla i sig.Jag är ledig i helgen Lyckos mig =)

Ha de så jättegott !!

Petra

Linda:hehe ja det förstår jag.



Lotta:ja det tar sin lilla tid med allt som ska hinnas med de spelar liksom ingen roll om man kliver upp i god tid eller e tidig.Solen är här oxå;-)