Jag dreglar över dig!

image456





Jag vill ha denna skysta snygga trendiga kändis vagn,tror Engla skulle uppskatta den blink blink....
Nä den ser ut att vara smidig och lätt att packa in i bilen och sen ta med på semester men lite väl dyr för att ha som extra vagn bara så där....tror den går på 9000:- rätta mig om jag har fel!

Men jag ska hålla ögon öppna och se om den finns på ngn auktion el nått....

Går inge vidare i sittvagnen vi har  men hon vänjer sig kanske men idag fick man bära på henne igen :-)

Visst är den läcker med en lattefärgad sufflet ;-)

kram mommyimage457
Lotta

Hoppas de fick lite tid över till dig själv !
Snygg vagn ! Men 9000 :- var väl lite väl dyrt ?!

Ha en bra kväll !

http://TUMADRE.blogg.se

Tack!

Petra

Lotta:nä den e för dyr vi har en ny vagn redan ;-)men om ja hittar en billigare då nappar jag nog.Dags me mamma lyx nu.

VintageRetroPrinsessa

Nja inte riktigt fallit mig i smaken ;)
Nöjer
mig med min
fina emmaljunga ;)

dock ska jag ha
trehjulingen till ikea ;)

Tess

åh den vagnen e verkligen supersnygg!!
har du kollat på blocket? såg några där när jag letade vagn för ett tag sen =)

Petra

Tess.åh m¨åste kolla tack för tipset.