Mini semester

 I morgen ef vi har varit på bvc åker vi direkt till sthlm så härligt!
B kom hem igår och överaskade med att han bokat hotell mitt i city :-) kan det bli bättre?
Vi ska bara ha tid för varandra o lilla Engla förstås:-)

Hoppas att vädret är lite bättre där men pratade med min lille-bror Niklas idag och han sa att de lite kallt.
Guud så skönt att slippa bädda säng o städa ngr dar hihi, jag ska äta världens goaste frulle Hotellfrukost är verkligen inte att klaga på,jag ska äta som en gris behöver all energi jag bara kan.

Idag har dagen gått långsamt går i en dvala hinner inte mkt men jag tänker inte hinna med så mkt heller för jag orkar inte men jag har lovat att damma o torka golv i Thimmys rum i vanliga fall brukar han städa själv men nu e han allergisk mot pollen så då kan man vara snäll o hjälpa till.Eller hur?

Ska hänga en tvätt sen kanske packa el om ja packar i morgon?e ju van att snabbpacka så det fixar sig säkert.

Alex o Engla ligger golvet o leker,Thimmy har nyss tränat.


image511
Linda

Tror du jag är avis på dig eller? Jag ÄLSKAR hotellfrukost. Nu får du äta extra mycket för mig också=)

Lotta

Åh så mysigt o sova på hotell !!
Hoppas ni får en bra resa =)

Anna

Ja finns det något bättre än hotellfrukost? Hoppas att ni får det kanon!
Kram

Petra

Linda:ok ja ska äta ;-)

Lotta:ja det kommer bli så trevligt :-)

Anna:ja hotellfrukost de e grejor de ;-)hoppas vädret blir bra oxå där nere i kungliga huvudstaden.

Kristin

Hoppas ni får en jätte härlig semester. Vi hörs till veckan, kram!

VintageRetroPrinsessa

Guuuuud vad mysigt
det är ni som föräldrar värda.
Bara vara och njuta av att
inte alla måsten kommer imellan.

Njut helgen med allt vad det innebär ;).
Men inga mer babysar då har du ju fler än mig hahahha ;)

Kraaaam.

Petra

Kristin:ja vi hörs till v kram

Jessica:hahaha vem vet;-)nää du vi njuter av Engla men kanske senare man ska aldrig säga aldrig kram