Mors Dag i Söndags



Blommorna jag fick tillsammans med den vita fina vasen.
De står där på köksbordet röda och vackra.
Kärlekens färg Röd.
Tänk att jag har firat morsdag i 17 år nu.
Förrutom min egen mamma då blir det ju 37 år :-)

Kärlek kärlek kärlek kan man aldrig få för mkt av och heller aldrig ge för mkt av.
Ger så mkt kärlek jag kan till mina barn.
Jag tror att det får man tillbaka när de blir äldre :-)

Ett hem utan kärlek och trygghet måste vara så fruktansvärt smärtsamt hos ett  barn
Jag är uppväxt med kärlek och vill överföra det till mina barn önska att alla barn fick ha det bra på denna jord.
Det finns så mkt barn som far illa därute.

Kärleken övervinner allt.värst vad jag blev kärleksfull då hehe

Kram till alla kärleksfulla föräldrar och till alla barn på denna jord.
Bim H-D

En kärleksfull barndom, med mer kärlek till barnen än saker - viktigast av allt... Man kan INTE köpa barns kärlek, är bara så... Ger man dem kramar och omtanke får man mer tillbaka senare i livet... lovar. Men, det vet du redan ;) Även om en leksak då och då inte är hela världen... men aldrig skrika tills de får det de vill :p usch, vad elak jag var nu va - med det sista där??? ;)

Må så grankott... ngn utan bortskämda barn... bortskämda med kärlek möjligen, och de har blivit rätt ok faktiskt... trots mindre med saker än vissa polare som blivit - om inte skitstövlar så delvis ;)

Petra

Ja mkt kärlek ska man ha här i livet både som barn o vuxen ;-) haha.Saker och kläder tycker jag e kul att köpa älskar att ge bort presenter men det e klart som du säger man ska inte låta ett barnggallskrika i en affär fy va jobbigt.Ha en trevlig dag