Shopping la mamma

Snart är det dags att säga hej till sängen som väntar.
Jag har bomull i hjärnan,Engla somna ef tolv i natt men sov till 04.00 i morse sen ammade hon och somna om till 9.00 då klev vi upp och fixade frukost och bara tog det lugnt.

Sprang och gjorde en shoppingrunda på stan med lillan i vagn som tillslut blev trött och somnade perfekt för mig som shoppa vidare i lugn o ro.
Hittade mina jeans till slut hatar att prova byxor köpte fel 2 ggr igår.

     

Som ni ser så handlade jag bara till Mig själv!!!!!!Denna gång :=)
Zelita

kul & köpa något till sig själv med ibland =)

Lotta

Kul att handla lite till sig själv ibland, blir ju mest till barnen annars. Så blir det för mig i alla fall. De behöver ju alltid nå't o har man 3 barn så blir det ju en hel del !
Gulliga bilder på Engla i förra inlägget =)
Ha de gott !!

Anna

Snyggt! Kul att handla till sig själv.
Hoppas att ni ahr fått sova lite mer i natt. Jag önskar att jag visste vad som gör att Isabella nu sover nästan varje natt för då skulle jag dela med mig till dig. Tycker synd om dig som inte får sova.
Kram

Kristin

Lite shopping till sig själv piggar ju alltid upp lite :) Fina grejer du hade hittat också. Ska vi säga runt 11.30 på fredag eller vill ni komma tidigare? Kram

Petra

Zelita:ja det är kul att få tänka på sig själv oxå.
Lotta:ja det blir ju mest till barnen men nu har de så mkt kläder nu e de min tur;-)
Anna:inatt sov vi bättre jätte skönt men jag vakna 5 i morse kunde inte somna om kram
Kristin:ja det piggar upp kul då ses vi fredag kul att få se hur ni bor kram