Sommar sommar sommar....

image490


En utmärkt dag idag,jag och Alexandra hade en dag för oss själva vi gick på stan shoppade nya jeans-shorts på H&M fikade gott på en av stans uteserveringar.

Solen har varit framme mest som hela dagen.

Vi tog oss en tur  till arenan äventyrsmässa dyrt 100:- inträde och inte fick man ngt för det hehe.
Ola skinnarmo el vad han heter vad där och föreläste ja ni ser vad jag är intresserad av uteliv hehe.
Men kul att få göra ngt annat,mkt folk var det oxå :-)

Fikade och titta på folk Alex pappa stod där och sålde slippstenar hehe...
Träffade Ulrica&Jörgen med deras Nikki i bärsele.

Polarn o pyret stod där och sålde kläder så jag kunde inte låta bli att köpa hem ett par tights till Engla.

B tog väl hand om vårat hjärta hehe första gången jag e borta så länge från henne typ 3 tim,så hon va lagom tutt sugen när vi kom hem.

Dags att grilla nu....jag e svinhungrig
Lotta

Vad mysigt att kunna ägna sig åt bara ett barn för en gångs skull ! Det är ju inte ofta man kan det när man har flera barn. Kan tro Alex tyckte det var helmysigt.
Ska försöka få lite såna dagar med mina flickor oxå !!
Ha en skön söndag !!

VintageRetroPrinsessa

Mysigt antar att ni fikade på
UH ?
ser att du köpte med dig en Jucie därifrån hihihiih ;)
eller kanske finns på andra ställen med.
Vad h'nde med solen i dag ?
Bara massa blåst :S

Anna

Ja jag bor i Stockholm, Midsommarkransen närmare bestämt. Har du själv bott här nere? Riktigt härligt med uteserveringarna och strosa runt på söder.
Hoppas ni har haft en bra helg.
Kram
ps. Vilken fin design du har fått, måste ta tag i min snart..

Petra

Lotta:Ja det är helmysigt att kunna ge den stora tjejen lite mammatid ensam:-)hon bor hos sin pappa varannan v oxå så det kändes extra skönt.

Jessica:näää vi var o fika på wayenes coffee..hihi

Anna:jag o mina 2 barn e födda i sthlm flytta upp för 7 år sedan vi bodde i skarpnäck som då var europas barntätaste område heheh.