Tisdag kväll

image458

B är i sthlm och jobbar vad vi saknar dig :-)
Thimmy ligger på rummet o kollar tv.
Engla ligger soffan o sover ska snart bäras upp till sovrummet.
Alexandra sötisen är hos pappsen hennes katt hon har där har fått kattungar ;-) så hon har fullt upp.

I morgon vil jag ha mera värme här uppe i norr de va ju kallt idag :-(

Tog oss en kväll promenix lämnade ett paket i lådan till min käre mor hon glömde nämnligen sin jacka när hon var upp sist så nu får hon den :-)

Trevlig kväll på er nu tänker nog jag krypa ner i säng snart med min finaste baby plutt.image459
VintageRetroPrinsessa

Du är så fin Petra.
det riktigt strålar om dig .

Kram från Jessica :=) Fick en somnande Bambi vid bröstet
Hon är lite hostig / snuvig men inge feber puuuuuuh kram

Lotta

Jag ska oxå snart krypa i säng o trängas med min bebis, som helt plötsligt blivit 6 år.
Varför ska tiden gå så fort ??
Vi har haft rena rama sommar-vädret här idag, så himla underbart =)
Ha de så gott !!

Petra

Jessica:Tack för din fina kommentar den väääärmer mig :-)hoppas bambi blir bättre med hostan.Kram på er.

Lotta:åh skönt men jag tror sommar värmen kommer till oss ihelgen kram

hannahsthlm

Tack så mkt:)!Hoppas ni har en mysig Onsdag!