Tråksöndag!!!

image491


Söndagar tycker jag e fantastiskt tråkigt  det e liksom dött i vår stad,allt känns bara som en ångest. Ihate it!
Vill se mer butiker o cafeer öppna tidigare är man ute på en promenad klockan 10.00 så är allt stängt hur kul är det inte en kotte är ute förutom A-lagarna på torget och dem vill man helst slippa se.

Har sovit kass i natt Engla vakna 500ggr nä men 8 säkerligen måste vara ngn fas hon går igenom.
Dock sover hon nu efter ett mysigt skumbad tillsammans med mig .-)
Men snart vaknar hon och ska äta mat.

Man blir lagom irreterad när sömnen blir störd så pass ofta,omgivningen får se upp hehe...

Men jag shoppade mig lycklig för stunden i alla fall hitta en Lundmyr body i korta ben (älskling)den e bara för söt vill ha hela serien till Engla haha.Beställde en långärmad body oxå fanns ingen inne nu så butiksägaren på lajbans beställde hem en åt mig Tusen tack.

Nu vakna stjärnan på återseende.
Linda

Hallojsan, hur trivs du med nya bloggen då?=)
Har du kommit på något du vill ändra på eller nått så hör av dig. Jag tycker den är skitsnygg iaf=)
Kram

Lotta

Tack för kommentaren. Det är ganska skönt med stor trädgård när man har barn, häromkring finns inget annat att göra för barnen heller så man får fixa till lite själv !
Vilken snygg blogg-design du har skaffat dig !!
Önskar jag kunde förstå mig på sånt där.
Ha de så gott !!

Petra

Linda:vi har nyss pratat tack igen igen igen...

Lotta:Tack den fick ja hjälp med det är så mkt roligare när de blir snyggt.Ja de e både för o nack delar m bo på landet har gjort det själv hihi