Två lika....

image493

Har nyss varit ute på en solig men blåsig promenad,passade på att handla mat för i kväll så slipper vi göra det
sen.
Tänker göra egna köttbullar med ngt annorlunda i men vet inte riktigt vad ännu ngn som har bra förslag?så tipsa gärna mig :-)

Alexandra är på skolan fick ta med sig sitt nya hopprep,vad hon ska hoppa .-)
Engla ligger ute på balkongen i vagn somnade på promenaden,så skönt att kunna ställa ut henne.

Dags för mig att dricka en stor kopp te och njuta av tystnaden.
mingla

Håller på med ett skolarbete. tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? vore snällt om du ville svara.

sussie

Åh va fiiiin din blogg har blivit!!! Hon är skitduktig Linda!

VintageRetroPrinsessa

Feta ost och soltorkade tomater kan man ha det är supersmarrigt ;)

ha det finast kram

Lotta

Ingen sol här heller =(
Hoppas du får en bra dag !!

Petra

Mingla:Nej jag tar inte bet för blogga:-)gör de för skoj skull.

Sussie:ja hon e duktig har väl ett brinnande intresse och snabb är hon hehe.

Jessica:ja de har vi prova förut kanske blir så igen;-)kram

Lotta:sol har vi men de e kallt o blåser ha en fin dag

http://TUMADRE.blogg.se

härligt; ett till septemberbarn! antonio fyllde 8 månader den 5:e

Petra

TUMADRE:HIHI alla mina 3 är september barn

Kristin

Vad gott med köttbullar, är ett av det bästa jag vet. Eftersom du bor så nära kanske jag kommer förbi vid middagstid, hehe! Nej jag ska också bege mig ner till vårat tråkica och försöka hitta något att laga middag av! Kram

Anonym

Nästa gång du gör köttbullar, hacka kantareller i smeten, jättegott

Puss o kram till Er alla!

Petra

Kristin:ja kom du å käka hehe...vi kan väl ses ngt till v?hoppas du hitta mat på tråk ica den e så dålig o ofräscha grönsaker o trångt m alla pensionärer som ska stå mitt i vägen hehe.less på gamlingar nu:(bor ju på seniorboende känns de som.

Anonym:ja de lät otroligt gott blir säkert saftigt o smarrigt

Kristin

Petra: Haha, ja jag håller med! Du och Engla kan väl komma och hälsa på oss i veckan. Skulle torsdag passa för er? Kram