våran dag!

                                                   image461  
                                                       Nova och Engla leker






                  image464


 




                                                                                                     
                                                                                                        image465
Linda

Han är borta hela veckodagarna eller han kommer på torsdag kvällarna ochåker på söndan. Men ibland träffas vi lite under helgen ändå för han tränar mycket osv så känns lite kämpigt ibland.
Visst frågade du mig häromdagen om jag kunde hjälpa dig med din bloggdesign?

Linda

Jasså har du?
Vad skumt för jag har inte fått något mail eller skickade du nyss? Till [email protected] ?

Petra

Linda:men då skit jag skickade igår kväll mysko jag provar igen

Linda

Jag har fått nu, har mailat dig tillbaka!