Dagens shopping

Ef som jag ändå inte kan sova så lägger jag ut lite bilder från dagens shopping!


Den klassiska randiga pop tröjan


Tights från pop


varma tossar från pop


Den klassiska randiga kaninen fick följa med hem oxå


Alexandra blev glad att få en prinsessmagnet tavla att skriva på

Nu är det köpstopp för min del,bara julklappar som gäller nu!
Lotta

Vilka tjusiga grejer du har shoppat =)

Klart Alex blev glad för den fina tavlan !

Ha de gott i natten =)

Marie

Godmorgon!

Vad mkt fint ni shoppat!

Ha en trevlig helg

Kram!

Johanna

Kul att du hittat till min blogg, åh så gillade du den, wiiiie!!!!



Fina klädköp, pop fantast?



Trevlig helg!

Petra

Lotta:Tackar hihi kram

Marie:tack trevlig helg själv kram

Johanna:nja egentligen inte jag gillar hm lika bra:-)trevlig helg!

Mia

Åh, så snyggt! De tightsen från PoP är de design av 10-gruppen? Gillar de så...får kolla till lill-killen.

Anna

Åhh vad mycket fint ni shoppat!!

Hoppas ni får en bra helg!

Kram kram

Tess

vad mycket fint, svårt att sluta shoppa till de små! :P

byxorna var skitfina!!

Petra

Mia:ja d stämmer de finns i marinblått oxå:-)

Anna:tack detsamma kram

Tess:ja de e svårt kram