Djurgården såklart!



Ikväll spelar djugården mot Modo här i övik
Självklart håller jag på mitt favvolag Djurgården hihi det har jag ju gjort sedan jag var liten så varför bryta den traditionen höhö bara för att man bor i övik;-)

Har köpt en biljett till Thimmy i present för att han var så duktig på teoriprovet
så ut o hejja nu timpa på Djurgården:-)
Anneli

HEJA MODO;))))

Inge kul att höra att din mamma är dålig, hoppas hon piggar på sig.

Va du har shoppat;)

najs:)) snygg overall. Vill åxå ha t Lina men ej råd:((

Vilken duktig son du har, snart kan han ta dej på en tur till ikea;)

Lukas fyller år imorrn....

Bamsekram

Petra

Anneli:Grattis Lukas ;-)overallen köpte jag på outlet i barkarby.ja Thimmy e sååå duktig.kram till dig med.

Linda

Rack,. det gick kanonbra och Kevin börjar bli lite bättre tror jag för jag har inte hört lika mycket hostande inatt.



Kram