Englas första pass

Glömde bort att berätta att igår fixade jag pass åt Engla!
Hon blev jättebra på bilden och hon satt fint på stolen framför automaten el vad de nu var hihi.
spännande på polistationen tyckte både hon och syrran.

Idag har vi haft en städ dag hann med mkt på en tim då Engla sov.
Dammsög och torka golv plocka ur och in i diskmaskin tvätta en tvätt.
plocka med leksaker kläder och nu är allt från golven upplockat men de hinner nog rivas snart
Engla lyckades få blåbärsylt över hela köksgolvet redan hmmm tacksamt att städa i den här familjen haha.

Jag hoppas att lillskrutten sover bättre i natt men så säger jag ofta va?
Börjar bli orolig för hennes sovmönster tur vi ska till bvc nästa v på ettårskontroll.
Inte en hel natt har hon sovit hon vaknar flera ggr per natt o krånglar och hon sove inte mkt på dagen heller!

I  morgon kommer B hem känns faktiskt lite tungt att bära allt ansvar själv på v,även om det inte är så stor skillnad då han e hemma men bara att han finns här gör att man känner sig mer trygg.

Nu ska jag se efter vad kottarna gör:-)


Engla med pappas bilnyckel:-)
Kristin

Men det är jobbigt det här med sömnen man vill så gärna få det att funka. Förstår att du saknar B!! Har du lust att göra något på fredag? Kram

Mia

JIsses, på en timma hann du med allt. :-)

Petra

Kristin:ja han e efterlängtad hihi japp de kan jag :-)bibblan el leklust??haha kram



Mia:nästan så:-)kram

Kristin

Petra: Hehe leklust är bättre! Vi kan höras om tid, kram!