Fredag Hela Veckan!


En glad tjej så här på fredagen :-)

Har varit ut med Engla virrade runt på stan utan att veta vad jag gjorde eller skulle göra haha inte lätt med mkt i huvudet.
Råkade hitta en fin top till mig själv på VILA ok den kosta inte mkt.

Skulle hitta julklappar till barnen men tyvärr blev det inte så.
Gick in i två matbutiker o hitta ingen mat heller?haha måste nog åka till kvantum idag det är ju fredag.
Men jag handla med mig rosor o julmust hem alltid ngt:-)

Nu sover sessan och jag måste göra ett snabb ryck här hemma ser ut som en tornado har svept förbi.
Gaaaaah jag vill flytta till hus nu.
En stor klädkammare saknas och en garderob i hallen att förvara allt skit i.
Blir galen när allt e framme.


Praktisk att förvara festisen i denna nestle låda.

Vad har ni för er denna fredag?
GucciMama

Hej ! Men din lilla engla har varit sjuk, kanske därför hon gnällt men vad är Valencias ursäkt :-)

Petra

GucciMama:ja fast sovtiderna har vi haft så här länge nu:-)

Anna

Åhh vilken söt bild! Jag har oxå en glad liten tjej idag!!

Känner igen det där med saknaden av klädkammare och förvaringsutrymmen!! Jag vill oxå flytta till hus eller iallafall större he he!!

Hoppas ni får en bra helg!

Kram kram

Anna

Åhh vilken söt bild! Jag har oxå en glad liten tjej idag!!

Känner igen det där med saknaden av klädkammare och förvaringsutrymmen!! Jag vill oxå flytta till hus eller iallafall större he he!!

Hoppas ni får en bra helg!

Kram kram

Mia

En vilsen mamma på stan ;-) Verkar ändå som ni haft en bra dag. Själva har vi också varit på stan och strosat. :-)

VintageRetroPrinsessa

Hallå sötisar.

Fin du är Engla i din PoP tröja.





Pssssst du får visa bild på vila toppen ;).



Pssst vad vart det för fredags mys mat =?

Vi åt sushi hihiihi ;)





Kram fina ni

Petra

Anna:ja man blir tokig haha:-)

Mia:ja rätta ordet där tsss ;-)

Jessica:Tack säger Engla och det blev ditt middags tips:-)ok då ja får väl lägga ut toppen hitta lite till Alex sen oxå hmmm kram

Viola o Leah

vilken söt tjej...hon ser ut som ett riktigt busfrö..man kan se buset i ögonen...

Petra

Viola o Leah:Tack ja hon e busig som få hihi