God natt min skatt



Nää nu är det sovdags och jag har ju min nya tidning att bläddra i.
Hoppas Engla sover bättre i natt haha inatt stod hon upp i min säng sen nästa gång jag vakna stod hon på golvet vid sängkanten och fråga mig inte hur hon hamnade där??inget skrik så hon kan ju inte ha ramlat ur sängen hon måste nog hasat ner sig själv med fötterna först ,busungen min.
Imorgon kommer pappa hem och då blir det ordning igen:-)

God natt mina vänner!
VintageRetroPrinsessa

sötis.

Ny pyjamas Lindex ??? :0)



Hoppas att du får sova bra Bambi somna vid fem i elva ;)

Camilla

Vad gosigt. =) Mina Noah har nyss somnat för sin förmiddagslur. Det är trötsamt att gå upp med pappa kl 6.



Svar: Jo, jag håller med dig. Mitten-outfiten är snyggast. =)

kram kram

Petra

Jessica:japp de e lindex men klippte av fötterna de är bara ivägen:-)vi sov kass inatt igen:-(kram



Camilla:ok ja kl 6 är tidigt:-) kram