Inför första advent


Min egengjorda adventsgrupp som jag skapa idag!

Lite snöre och lite siffror och ett gäng blockljus ochett ljusfat
Funderar på om jag ska ha mossa i men det känns rätt tajt just nu så jag nöjer mig nog så här.
Har strykit julgardinerna så nu hänger de på rätt plats men blev lite förvånad att jag har så liiite julgrejer
Måste hitta mer att hänga i fönstren.




Ny tröja till Alexandra från name it


Nya sköna jeans till Alexandra från samma ställe.
Lotta

Men så fint =) Och annorlunda, vad påhittig du är !

Ha de gott =)

Linda

Hhahahhahahah jaaa måste ha sett roligt ut=))

Petra

Lotta:haha tusen tack kram

Linda:hihihi jo du jag ser det hela framför mig tsss:-)

VintageRetroPrinsessa

Vilken snygg advents stake vart hittade du soffrorna ?



Kläderna till Alex var super snygga :=)





Beklagar skit jukdomen vet inte riktigt vad jag ska säga utplåna den !!!





massa kramar från mig

Petra

Jessica:tack fina du:-)siffrorna hitta jag på myrra 4 st för 60 kr kram