Julkalendern


Julkalendrar och en påse Ahlgrens granar.

Om en månad är det julafton och inte en endaste julklapp har jag shoppat.
Nu blir det ändring på det jag ska bara handla julklappar och mat för min pengar inte en pryl till mig el barnen före jul.
Jag tror man uppskattar det man köper mkt bättre om man inte shoppar så ofta och det finns ju viktigare saker i livet.
Visst kan det vara en tröst för många men bara för stunden.Mycket vill ofta ha mer.


Ljuskronan m ljus hittade jag på rusta för 40 kr som hittat.
VintageRetroPrinsessa

Men fyyyy sjutton för äcklig magsjuka klarade sig Alex eller...?



Jag har shoppat en hel del julklappar / presenter till bambis 1 års dag och kennys 9 års dag :0)





Kram kram

Madeleine

Oj, kanske man måste köpa julkalendrar till barnen nu.. tiden springer ju iväg :-o Fin blogg!!!

Petra

Jessica:Ja Alex verka klara sig lite ont i magen men nu e de bra!kram



Madeleine:Tack ja nu kan man köpa kalendrar ;-)

Madeleine

Ja, d är helt galet!! DJURGÅRDEN vann ikväll.!! Jihoo :-D

Lotta

Kul att se att jag inte är den ende som inte börjat på med julklapparna =) Nu jobbar jag resten av veckan men vi har planerat in en dag nästa vecka. Då får det bli en tripp till Linköping, finns lite mer att välja på där än här o så har vi lovat barnen att åka till busfabriken igen oxå =)

Ha de så jättegott o lycka till med handlandet =)

Lyktan var förresten jättefin!

Kram på dig =)

Linda

Mmmm dom bilarna såg goda ut.

Petra

Madeleine:Djurgården e ju bäst!

Lotta:Tack för du tyckte om lyktan:-)shoppa lugnt

Linda:de va de oxå:-)