Kan jag ta bilen?


Kvällsmys i soffan :-)

Äntligen har pappa B kommit hem han var efterlängtad av oss alla Engla sprang fram till dörren när pappa kom hem:-)

Premiärtur med Thimmy i bil blev det för min del ikväll oxå.
jag och Timpa drog till kvantum sen fick han visa vad han gick för:-)tog en sväng till domsjö sen hem igen,ja lite läskigt var det men han körde lugnt o fiiiint o var vaksam ja den unge herren e rädd om kortet och sin mamma!
Han får klart godkänt som bilförare ;-)tsss säger jag som inget körkort har.

Nu ska jag dricka lite loka citron och stänga av tv:n sen krypa ner brevid mina kärlekar som ligger i sängen :-)
Linda

Jag fick skjuts hem ikväll som tur var=)



Natti

Petra

Linda:vilken tur god natt

Mia

Skönt med privatchaufför nu då. :-)

Petra

Mia:japp inte helt fel;-)