Nä se det snöar


Thimmy fick vara chaffis i dag!


En kille i vårat garage som mer än gärna ville köra oss.




Snön har kommit till vår stad och Thimmy fick köra till Alexandras pappa för att lämna henne och sin kompis där.


Så här såg det ut i förmiddags på vår gård:-)

Snön faller vit på taken.

Igår kväll när Alexandra hade sin kompis här så fick jag hoppa in i leken;-)Det blev cafe och resturang
sen avslutade vi m frisör och gissa om jag fick det bra!Blev ompysslad av tre tjejer.



Flätor i mamas hår så tjusigt så.Jag nästan somna.


Engla hon kan hon med:-)
Tess

vad fin du blev i håret! ;P

Petra

Tess:tssss visst blev jag:-)

Linda

Haha jaha okej jag ska försöka med det då till nästa gång:P



Natti

Anna

Åhh vad mysigt å bli lite ompysslad av dom små tjejerna :)

Snö!!! Burr! fast det är helt okej om den får ligga kvar, slask är inge kul!

Hoppas ni har en bra helg!

Kram kram

VintageRetroPrinsessa

Mys pys :0)

bara sitta där och chilla :0)

Egen frisör skulle man haftvarje dag :=)

Nämen vi har likadan tunika VILA va ?

Fast jag har med blått broderi och grön blå mönstrat hihiihhii ;).



Ha det finast på er

Kristin

Men vilken lyx, egna frisörer :) Kram

Mia

Två frissor som pysslar med dig?! Inte dåligt! Snö..häftigt, här i Skaraborg är det mest grått.

Petra

Linda:ja gör det ;-)

Anna:ja hellre snö än slask kram

Jessica:japp VILA kram

Kristin:ja visst e det kram

Mia:jag hade tre tjejer haha de va lyx