Prutt Prutt Prutt


Lite kvällsläsning&julmust


Nu ska det dofta jul här hemma:-)doftljus e min favorit

Har egentligen inte gjort så mkt alls idag tycker klockan har gått så ovanligt långsamt

Mötte upp Alexandras pappa på polistationen för att fixa pass till henne
sen gick vi ner till stan tillsammans och han ville fika på stan men jag hade inte tid o Alex var inte med så det kändes konstigt och tur var väl det för karl står o fiser i tid o otid så jag sa lite snällt innan jag gick därifrån att jag måste gå för det stinker skit här;-)haha trevlig en va?
Är det ngn som e singeltjej o vill ha en dejt med han så fixar jag gärna resten maila mig bara:-)Jag lovar han behöver en kvinna och det är fort:-)


På återseende:-)
Tess

härligt värre med tidning och läsk ;)

VintageRetroPrinsessa

Mysigt läsning har läst den tidningen med ännu ej köpt nån julmust måste man ju göra :0)



Mysigt med doftljus



Ha det finast

Anna

Ha ha!! Ja ibland kan man undra vad man såg hos sina ex ha ha!! Du är rolig du!!

Jag gillar oxå doftljus, här hemma har vi vanilj just nu!! :)

Hoppas du får en trevlig kväll!

Kram kram

Petra

Tess:ja myspys;-)kram



Jessica:ok spring o köp då ;-)kram



Anna:Ha ha ja man måste ju varit blind o döv haha nädå jo doftljus e ju trevligt att dofta på:-)trevlig kväll med vaniljdoften kram