Sång&fikastund


Engla och Nova leker på leklust idag!

I dag har vi varit på babysång och det var roligt vi kastade oss in i sången i en väldans fart vi kom mitt när de börja sjunga.
Kristin och nova var oxå där ef ngr tappra försök med att ge barnen ngn slags lunch som de bara vägra äta
så gick vi ut med de två söta tjejerna i vagn de somnade och vi gick och fikade tog en chailatte vad annars?
Vi är beronde.
Jag och Kristin satt och prata om allt mellan himmel och jord,så skönt att få komma hemifrån en stund och bara få va.

När tjejerna vaknade till så gick vi till leklust så de skulle få leka lite oxå!
klockan gick fort och jag var tvungen att rusa till bussen för att hämta upp Alexandra men Engla var inte lika villig att klä på sig igen så hon fick stanna kvar med kristin och Nova :-)de lekte så bra så det märktes inte att mamman sprang iväg och hämta syrran och det var ju bra!Kristin ta åt dig äran du är den första som passat Engla åt mig haha


De här två tjejerna gillar att leka tillsammans!


Full fart hela dagen för Alexandra!


Kul att få leka ännu mer ef skolan:-)


Engla trivdes!


Mammas sötnos


Tack för idag tjejer!
Kristin

Det var så lite så, hon var en liten ängel!! Tur de kom två "storkillar" som röjde runt lite när du gick för då hade hon något att titta på och då hann hon inte sakna mamma. Tack själv!! Kram

Petra

Kristin:ja precis de va ju storkillarna som distrahera henne haha kram

VintageRetroPrinsessa

Hola bandola händish i morgon ?

ska in til stan runt elva tolv tar med mig napparna till Engla kanske vi kan ses kram kram

Anna

Vilka söta bilder!!

Kram kram

Petra

Jessica:missa dig :-)

Anna:Tack tack kram