Måndag


Gott med Ikeas pannkakor:-)


Ny vinteroverall till Engla för bra pris:-)

Timberland kängor till Alexandra att plumsa i när snön kommer!

Nya täckbyxor till Alexandra från stadium.

Mössa till Alexandra


En smarrig Halloweenbakelse:-)


Så här soligt var det i lördags då vi lämnade Sthlm;-)

Nu har vi varit hemma sedan i lördagskväll vädret blev allt sämre i sthlm förutom lördagen då vi åkte hem:-)
Men vi hade ingen lust att bila hem i ngt oväder så vi väntade in lördagen då vi såg på kartan att hela landet skulle få fint.

Lämnade min kära hemstad med en klump i magen min käre mor fick åka in i fredags på sjukhus igen vi hälsade på henne dagen innan och hon mådde väl inge vidare och jag kan ju inget om värden och sånt men hennes sänka var hög det var allt vi visste,men tur man har en kunnig storesyster som vet och kan allt inom sjukvården då hon själv har jobbat på sjukhus.Hon hade visserligen varit på en skön semester i London och kommmer hem och får köra våran mamma direkt till sjukhus det va kanske inte så roligt hon tyckte väl att jag borde veta bättre?Men nu har jag lärt mig ngt och det är ju tur det haha.Hoppas bara att mamma kommer hem snart frisk o kry det är aldrig roligt när ens nära o kära blir sjuka.


Engla på Lekhuset:-)
Anna

Vi håller tummarna att din mamma blir frisk igen snart och att din käre son klarar uppkörningen!!!

Mycket fint ni handlat! Den där prinsesstubben såg inte alls så äcklig ut ha ha!!

Kram kram

Kristin

Hoppas din mamma snart mår bättre!! Går ni på sången imorgon? Om ni gör det kanske vi kan ta en tur på stan sen och fika? Kram

Petra

Anna:nä du den va god haha:-)kram



Kristin:ja vi går på sången kul då ses vi imorgon o vi kan fika sen oxå:-)

Mia

Tråkigt och trist när anhöriga är sjuka :-(

Hoppas hon kryar på sig snart och fort!



Fina köpa du gjort!

VintageRetroPrinsessa

woooow den overallen e grymt snygg :0)

Massa fina saker.



som jag skrev i sms hoppas mamam snabbt kryar på sig mamam och mormor ;)





kraaaaam

Tess

sånt där e aldrig kul :(

hoppas att din mamma kryar på sig!

kram

Petra

Mia:ja det är trist!!!

Jessica:ja precis du vet ju storyn hmmm hoppas oxå mamma/mormor kryar på sig nu snart kraaam

Tess:nä det e trist o ledsamt kram