VM I MAGSJUKA

Så där ja då har jag och Alexandra legat i magsjukan oxå!

Vaknade i måndags natt att min mage var orolig neeeej var det första jag tänkte!
ngr timmar senare hamnade jag på toa,la mig på soffan sedan och sov en tim tills klockan ringde då Alex skulle upp.B väckte mig men jag orka inte gå upp och väcka Alex det fick han göra.
Medans han fixa frukost o kläder till Alexandra satt jag på toa,när de skulle gå så kom Alexandra in på toa och sa at thon mådde illa och sprang upp på nästa toalett (tur man har två)och kräktes.
Helt otroligt att vi båda fick magsjuka samtidigt.

så vi har legat utslagna på soffan då vi inte har vi har spytt i kapp.
värsta jag vet är magsjuka i hate it.

Tyckte så synd om Alex då hon tokgrina o hade så ont o mådde så illa och själv orka man knappt gå med henne på toa.
jag satt på golvet med henne i knät  och fick världens tankar börja tänkapå de stackars barn som har cancer o gud vet allt usch hemskt.

Nu e det dock bättre och tur att min kärlek är hemma det hade aldrig gått annars!

ser att det har snöat inatt måste hitta en pulka i helgen till Engla nu.

Vad händer hos er?
Mia

Usch, usch, usch! Ta hand om er och krya på er!

Kristin

Hoppas ni snart mår bättre. Kramkram

Petra

Mia:tusen tack

Kristin:tack tack kram kram