Amfetamin utan recept????

Imorse när vi gick ner till busstationen blåste de riktigt jäkla kallt ingen mössa inga vantar :-(
Tur barnen var klädda och Engla fick åka den varma vagnen med åkpåse i.

Som vanligt tar jag oftast med mig metro hem  alltid kul att läsa till frullen;-)
Men i morse satte jag faan kaffet i halsen såg en annons på baksidan av tidningen  en annons där du kan köpa medicin utan recept?

Amfetamin:önskar du oxå att dygnet hade fler timmar? Amfetamin ökar din prestionsförmåga många gånger om så att du kan utnyttja dygnets alla timmar och vara på topp pris 430:-Du spar 189:-

du kan oxå köpa medicin mot hjärta-kärl
Gå ner i vikt
antideprissivt
potens
smärtlindrande
sömn penicillin&antibiotika

superlåga priser direkt hem i brevlådan inge receptkrångel!

Säg adjö till smärtan en gång för alla!
välkommen med din beställning!

nyfikna jag gick in på deras hemsida inte för att jag behöver läkemedel men men men lite skum reklam eller vad säger ni?

Gå in på www.crimemedicine.com Jäkligt bra reklam!!!!!!!!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe i lugn o ro;-)
Anna

Har sett reklam om det där på TV, känns lite knasigt he he! :)

Hoppas ni får en mysig dag!

Kram kram

VintageRetroPrinsessa

Ehhhhh what? skummt.



Hoppas Engla slipper feber .



Kram

Linda

Haha okej, kanske dags att lägga en premunation?



Kram

Petra

Anna:jaha där låg man efter hihi:-)



Jessica:ja men de va ju bra reklam grej:-)engla verkar bli febrig hon inte sig lik alls idag:-(



Linda:ja precis ;-)lite uppiggande kanske?? kram