Bollibompa med barnen


Alexandra pysseltagen:-)

Igår fick Alexandra en sen present av sin morbror och det blev självklart pärlor aqua beads man sprayar på vatten på pärlorna sedan torka de ihop till de fina motivet man gjort.

Idag har vi varit på sång oxå jag och Engla vi fick med oss Jessica med Bambi denna gång:-)
Vi sjöng och vi dansa runt med våra bebisar sen fick de mat i magen så vi mammor kunde fortsätta och gå på stan
med nöjda och belåtna bebisar,kristin och Nova hängde med på en chai latte på BARISTA.

Just nu e det bollibompa dags i detta hus och vi har redan hunnit äta middag det blev våfflor i dag;-)
Herregud vad jag hinner så mkt mer då B är i sthlm fattar inte hur det går till men så är det!

Ska packa Alex skolväska för morgondagen för då är det simning som står på schemat!
Nu kom en trött tonåring hem ef en låååång prao dag på ostbutiken kunde ju inte låta bli att titta in där i dag o gissa vem som e skit sur för det då???haha men de va ju bara mammasen som kika in o sa HEJ!


Engla framför bolli:-)
Kristin

Gullungen!! Tack för idag, Barista kan vi göra om :) Du är väl nöjd så länge du slipper UH, hehe!! Kramkram

sara

Ja visst är den supersöt, längtar verkligen tills han kan ha den!!

Anna

Åhh jag längtar till Isabella och jag kan pyssla tillsammans :)

Jag tycker oxå att jag hinner mer och rutiner fungerar bättre när G inte är hemma ha ha!!

En sådan som du fick i present idag är ju kanon att ha i skötväskan! Jag har hållt på att köpa en liknande (sack'n seat) sedan Isabella föddes för att ha i skötväskan men jag har än så länge inte gjort det!! Man ska inte stressa ha ha!!

Ha en trevlig kväll!

Kram kram

Petra

Kristin:kul du gilla mitt ställe hehe:-)synd de inte har så roliga mackor bara men chai lattet e ju perfekt!



Sara:ska nog beställa dem ja med:-)



Anna:nä stressa är inte bra!!!ska bli kul att prova den har inte hunnit ännu:-)ja man hinner mer när man e ensam mkt märkligt man är väl som en snabbare robot då ha en fin kväll kram

VintageRetroPrinsessa

hörredu petra dom har visst roliga macker ja inte så man skrattar när man ser dom men dom e fina å goda

'så det sååå haa haa

kram god natt

Petra

Jessica:aha okej då får väl prova då :-(hö hö god morgon kraaaam

Lotta

Åhh. så'na pärlor har mina flickor oxå önskat sig men jag har inte sett dem i nå'n butik här =(

Hoppas jag hittar så de kan få i julklapp, sån't pyssel blir de aldrig förstora för =) T.o.m. jag kan bli sittandes när de tar fram nabbipärlorna o alla dessa roliga motivplattor =)

Ha de så gott o kram på dig !!

Petra

Lotta:De kanske kommer till eran butik snart då man kan ju alltid hoppas;-)ja de e kul m pärlor kram