Drikki o ny penicillin kur.


Engla klappar alltid sin polare på huvudet fniss;-)

Buskul att få knata runt i gallerian o leka på så stora ytor he he.

nä nu har mama hunnit få i sig en smootihe oxå men Engla hjälpte till.

Hittade lite fler bilder från dagen som Kristin har tagit!

Nu har lillhjärtat precis somnat och här sitter jag med en stor godis skål det e jag värd i kväll hehe.
Har pratat med B han hade varit ut med ngr polare o käkat middag på fridhemsplan.
saknar han så in i norden mkt sånna här dagar då man verkligen känner sig ensam o allt e hopplöst haha ja nästan så illa e det idag.
Men det blir nog bättre nu när Engla bytt medicin!
Ett jäkla spring fram o tillbaks i kväll bara ,först den där drikkin sen ny medicin o jag han i tid innan de stängde phu...

Ska kolla lite bloggar innan jag går o snusar brevid min lillstjärna!
Görel

Nej vad söta! Och din, hon är lite rufsig o tufsig i nacken. Så gulligt.

Lotta

Fina bilder =) Hoppas Engla blir bättre snart, inte klokt att läkare får hålla på på det där viset =O Snart vågar man väl inte gå till doktorn alls om man är sjuk, när de har så lite koll =(

Ha de så gott, kram på dig =)

Petra

Görel:ja hon va svettig så lockarna kom fram haha kram.



Lotta.ja svensk läkarvård tsss men nu ska det bli ordning på torpet he he kram

Lotta

Snooza är det bästa som finns =) Helst 2-3 ggr så man får en bra start på dagen =) Hahaha !!

Kristin

Sötisar vi har :) Hoppas natten gick bra och att Engla snart mår bra igen! Kramkram

Petra

Lotta:jo jag vet kram



Kristin:ja de e underbarast natten gick bra men en riktigt gnällig dag istället phu kram

Kristina

Vad fina dem är=) Hoppas att Engla mår bättre nu!

Petra

Kristina:ja de e bästisar typ hehe ja lite bättre e de väl kram