En jäkla virrpanna till läkare

Hela min skalle snurrar just nu!
Har letat ef drikki till Engla som en jäkla tok slut på ica kommer in kanske i morgon kväll?de ända hon dricker på natten är just drikki.

jag tog en långpromenad med Engla i vagn hon va inte på humör för att sitta där nu ikväll,innan vi kom fram till kvantum för att chansa på att de skulle finnas drikki där så ringde en läkare från vårdcentralen och sa att hon äter fel penicillin great tänkte jag!!!!
så den jävla virrpannan skrev ut ny medicin i tablettform o surra bort sig om hennes vikt 58 ggr o tänkte högt....
när ja kom in på kvantum fortsatte virrpannan surra.....ja fann min drikki jihooo...virpannan fortsatte med sina siffror o bla bla bla ja fråga honom fler gånger kan jag blanda tabletterna med mat?inge svar riktigt!de enda ja minns som han sa var åk in på akuten direkt om hon blir värre.ok vi skynda oss till apoteket de skulle stänga om en tim och de e en bit o gå!
Kommer dit och världens bästa personal jobbar där de tyckte han va virrig värre...han gav inte ens ut englas namn så de visste ju inte namnet på henne?han hade så bråttom hem sa han!Ok ok vilken nötskalle säger jag.

Men nu har hon ätit 3 krossade tabletter m mat i o de verka funka.
Just nu har hon en stressad mamma vid sin sida....man blir så rädd när det gäller ens barn.
öronmedicinen fick vi sluta med bums ef som den inte passar med urivägsinfektionsmedicinen gaaaaaah säger jag
men tur att odlingen blev klar och vi nu fått rätt medicin.

Hoppas engla ska bli frisk nu o inget mer ont vid kissning !
Anna

Nämen vilken doktor!! ja tyvärr blir jag inte förvånad det är typ så jag upplever sjukvården tyvärr!!

Hoppas nu att Engla blir frisk och kry! Håller tummar och tår!

Kram kram

Anonym

Va fan :(

vad är et för nötter som jobbar där ?

Galet ...

Hoppas att det ordnar sig nu då

Yeeeeees du Hittade wiihoooo :0)

drikkin ;)





kram

Mia

VAd tusan, det är ju helt sjukt! Hoppas det går bra ändå nu!

Petra

Anna:ja precis svensk sjukvård hmmmm grrrr....kram



Jessica:ja han ville hem o va klar för dan haha drikkin blev uppköpt tog de tre sista;-)



Mia:ja håller tummar o tår kram