Feber hos oss...


Man blir trött när man e sjuk!!!!

Engla har fått feber min lilla stackare.
Hoppas hon kryar på sig fort nu.
Hon har som mest legat på mitt bröst hela dan/kväll och vilat vill absolut inte ligga ensam :-(

Typiskt att hon ska bli sjuk nu när B inte är hemma grrrrr vi måste ju lämna Alexandra på mornarna vid bussen och sen hämta man vill ju vara ute så lite som möjligt,men vi klär oss varmt i vagnen.

Har precis fått i oss lax m potatismos o grönsaker Engla va så duktig o somna på Thimmys bröst medans jag laga mat.
Hon är så mammig men idag var det ju svårt att laga mat med henne i famnen så det fick bara lov att gå och vara hos brorsan och han är så stolt som klarade av henne(en tuff match)näää det gick sååå bra!

Hittade en söt plyschdress till Engla på h&m idag!
Sen ett fint halsband med rosetter på till Alex och svarta stora rosetthårspännen det är ju skolfotografering i morgon som står på schemat för Alexandra;-)


Denna hittade jag på hm men mkt finare i verkligheten!

Nu ska jag sluta att sitta här ska ta hand om mina barn o bara mysa framför allt bra på tv i kväll!
Hörs när Engla blir frisk!!!!
Kristin

Söt dress! Hoppas hon mår bättre imorgon, lilltjejen! Vi hörs imorgon så jag får veta hur hon mår. God natt!!

Anna

Stackars Engla, hoppas hon blir frisk fort!

Kram kram

Fåfängan

Åh, stackars liten!! Hoppas hon kryar på sig snabbt! Lill-killen har varit sån nu under några dagar men det verkar bättra sig.

Mia

Det var jag som skrev det ovan. Kram!

Anneli

Å lillstumpan, feber igen:( jobbigt.

Hoppas hon snabbt kryar på sig.

Bamsekramar från oss alla;)

VintageRetroPrinsessa

Hallå vännen såg ditt sms för ett tag sen svarar här :0)

Nej jag är heöt återställd i dag

var enbart migrän :(

får ju ej ta tabletterna jag har då jag ammar :(

Hoppas att B kommer snart elelr kanske redan är hemma och att Engla kryar på sig.



Vilken fin dress Engla ska få :0).



ha det finast kram kram

Görel

Vilken fin dress! Härligt med plysch.



Ha det bra o krya på dig Engla!

Kram

Petra

Tusen Tack för alla krya på dig kommentarer till Engla;-)febern är över men gnälligt här hemma och förkylt kram Petra och Engla