Godmorgon Tisdag



Våran finaste Engla:-)

Ny dag med nya möjligheter!
Solen har ännu inte vågat sig fram men det ser ut att bli bra väder i dag oxå.
Vi tänkte ge oss ut på en ny promenad i dag har inte bestämt oss ännu om det blir en promis till sundbyberg el om vi tar bussen till solna C.

Engla har sovit lite oroligt i natt så hon börjar bli lite trött nu!
Vi har tittat på morron zoo och myst i soffan så gott det går så mkt spännande i pappas fönster som står alldeles bakom soffan :-)lite blomkrukor att riva i.
Sen har vi lärt oss gå ner från soffan själv utan att ramla:-)visst e vi duktiga?

Nu har vi en trött tjej här som klänger på mig dags att ta hand om hjärtat :-)

Vad gör ni denna dag?

Tindra

söt overall hon hade, jättefiin

VintageRetroPrinsessa

Hallå hallå hallå

Fin bild.

Hoppas att ni får strålande väder

I dag blir det kalas för våran del





Kram på er där nere

Petra

Tindra.Tack en riktig björnungeoverall så skön:-)



Jessica:kul m kalas:-)kram

Erika B, blivnade ungmamma. BF 13 december<'3

Jättefin bild!

Anna

Åhh så söt hon är!!

Hoppas ni fick en härlig dag i solskenet vad ni än nu hittade på!

Kram kram

Kristin

Sötnos!! Hoppas ni haft en bra dag!

madde

Härlig bild. Vilken gosig overall. Vi har bara varit ute och njutugt av det fina vädret...

Nathalia

Hallå Petra!

Såg du ej min fråga?

Undrade om du har tappat mitt nummer? Du ringer ju aldrig när du är hära i Stockholm.

Nu kan du vergligen inte skylla på att Engla är så liten & att allt är så nytt.

Fattar ej varfär du ej hör av dig till mig.

Har bara en sak jag kan tro på.

Att du ej vill ha mig i din vän grupp längre.

Har funderat på om det är fär jag ej kan få barn. Att jag ej passar in med dina andra vänner.

Få se om man får något svar på detta..

Blir bara så sårat av att du aldrig hör av dig eller svarar rent ut!!

Tess

vilken fin bild! gympadojorna e skitsnygga!

Petra

Erika:tack för kommentaren;-)





Anna:Tack ha en fin dag!





Kristin:Ha en fin dag här är det skönt med miljöombyte kram.





Madde:Tack ja overallen e uppskattad:-)



Tess:Tack gympadojorna e så små å söta:-)

Emilia

Söt unge :)

Petra

Emilia:Tack söt som sockervadd