Happy Friday


mamas nya ecco stövlar köptes i äntligen idag!

Har varit ute på lunchdejt med Annelie idag,så trevligt;-)
Skönt att få träffa sina gamla vännerigen även om de nu börjat jobba igen ef mammaledigheten.

Fick en fin present till Engla från Annelie:-) tusen tack


Bästa Annelie köpte denna söta klänning till Engla;-)

Nu ska vi packa i hop här och springa ner till busstationen för att hämta min stortjej Alexandra!
Äntligen fredag och hela familjen e samlad igen:-) sånt gillar jag.
Nu e det slut på ensamdagar här på ett tag hihi

Trevlig Helg på er alla bloggisar!
Tess

vilka fina stövlar och söt klänning!

ha en skön fredagskväll!

kram

Petra

Tess:ja stövlarna e ja nöjd med;-)kram

Petra

Tess:ja stövlarna e ja nöjd med;-)kram

Mia

Trevlig helg på dig!

Stövlarna är ursnygga! Ska leta efter ett par jag också från Ecco, vill ha gångvänliga fast ändå snygga!

Petra

Mia:Tack det samma ja inte lätt o hitta stövlar i min stad hihi men jag e nöjd med dessa tycker de passar till både vardag o fest haha kram