Jag fick en present...tra la la


Säg den småbarnsförälder som inte är trött på att släpa! Med en IN THE POCKET BABY® BARNSITS i fickan, får du mindre att kånka runt på när ni ska iväg på semester eller bort på middag. Snabbt och enkelt trollar du fram en bekväm och säker sittplats till ditt barn genom att fästa sitsen på en vanlig café- eller matstol. Kan användas från det att barnet sitter utan stöd vid cirka 6 månaders ålder och upp till 2 år. Barnsitsen förvaras i en integrerad ficka.

Jag fick denna pocket baby barnsits idag av min vän fast i min favvo färg rosa:-)
Hur snällt är inte det,det kallar jag goda vänner.
Tack snälla Jessica som gav Engla denna pocketbarnsits den ska förvaras i skötväskan så vi aldrig glömmer bort den när vi som mest behöver den.
Ja vi är ju en familj som flänger och far:-)perfekt på resan och när vi besöker mormor i sthlm;-)

http://www.inthepockerbaby.se/  kan du läsa och beställa denna smarta barnsits.


Tess

riktigt smart!

har faktiskt köpt en sack n seat idag, den e typ likadan. tänkte ta med den när vi ska utomlands - och även när vi ska hälsa på vänner och familj istället för att släpa med matstolen i bagaget varje gång =) så smidigt! kram

Petra

Tess:ja den e ju så liten o tar ingen plats;-)bra att ha utomlands oxå har jag hört då alla rest inte har barnstolar kram