Köksinspiration



Vilket kök säger jag  ILOVE IT!

En himla massa förvaring och en köksö mitt på golvet:-)
Stort och rymligt skulle passa oss som handen i handsken.
Den stockholmsvita färgen med det fina ek golvet är ju som grädde på moset.

Jag är kär.-)
Nu måste vi hitta ett hus inom snar framtid älsking:-)höööör du det....?
Anna

Åhh vilket kök!! Det skulle jag inte heller säga nej till :)

Hoppas ni får en mysig söndag!

Kram kram

Petra

Anna:ja vi ska tillbringa söndagen i en bil he he kram

Nathalia

Vilket dröm kök.

Hur snyggt som helst.

Kör försiktigt. Det regnar och blåser i stockholm.

Görel

Åh vilket härligt kök!

Tess

jag blev oxå kär!

köksö e ju bara så himla snyggt, likaså vitt..

Petra

Nathalia:vi startade med blåst o regn hemma:-)



Görel:javisst sånt skulle man ha.



Tess:vitt e fint kram